بهداشت دهان و دندان

فسیل گرگ بزرگ الجثه سریال بازی تاج و تخت در کانادا پیدا شد ، عکس

گجت نیوز نوشت: کشف فسیل یک جانور درنده عصر یخبندان در کانادا خبرساز شد؛ گرگ بزرگ الجثه منقرض شده یا همان دایرولف که در سریال گیم آف ترونز دیده بودیم.

29 فروردین 1402

آنچه باید از آزمون های بین المللی ایتالیایی بدانید!

هر سال یک بار و یا چندین بار آزمون های بین المللی ایتالیایی در کشور ایتالیا و دیگر کشورهای جهان به منظور صلاحیت سطح زبان فرد متقاضی و یا پذیرش برای رشته های مختلف دانشگاهی برگزار می شود.

23 مرداد 1401

برترین جاهای دیدنی سریلانکا

سریلانکا بسیار محسورکننده است و با جاذبه های گردشگری مختلف خود، توجه هر فردی را به خود جذب می نماید. این کشور جزیره ای و کوچک سرشار از جاهای دیدنی و تفریحات مختلفی همانند موج سواری است.

23 مرداد 1401

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ از 10 تا 50 میلیون تومان (آذر 1400)

خرید بهترین لپ تاپ اصلا کار راحتی نیست! قبول داریم. آنقدر کانفیگ ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد که همه گیج می شویم. ما در این راهنمای خرید لپ تاپ خبرنگاران مگ، به سراغ بهترین لپ تاپ های بازار از بازه 10 تا 50 میلیون تومان آذر 1400 رفته ایم.

27 تیر 1401

نشانه های رژیم غذایی نادرست و ناسالم

علی رغم آنچه فکر می کنید، میل به میان وعده ها به خصوص غذا های ناسالم، می تواند نشانه این باشد که شما به مقدار کافی مواد مغذی را از وعده های غذایی اصلی خود دریافت نمی کنید؛ بنابراین به جای ناراحتی، در رژیم غذایی خود ویتامین و مواد مغذی دیگر را بگنجانید....

6 تیر 1401

انتشار پیش از اینکه بمیرید، بمیرید

کتاب پیش از اینکه بمیرید، بمیرید نوشته محمد پارسیون(پژوهشگر و دندان پزشک) منتشر شد.

7 خرداد 1401

با این 6 راه حل می توانید زباله های سفرتان را به صفر برسانید

برای اینکه زباله های سفرتان را به صفر برسانید، ساده ترین راه این است که استفاده از وسایل یک بار مصرف به خصوص پلاستیک ها را کنار بگذارید و از وسایلی با دوام و ماندگاری بالا بهره ببرید.

5 اردیبهشت 1401

دانشگاه های کشور آذربایجان

معرفی بعضی دانشگاه های معروف آذربایجانآذربایجان به علت نزدیکی به ایران و در اختیار داشتن چند دانشگاه با کیفیت و ارائه فرصت های آموزشی به زبان انگلیسی، یکی از مقصدهای آموزشی نزدیک ایرانیان در خارج از کشور است. اگر چه دانشگاه های کشور آذربایجان در رشته...

23 دی 1400

خواص بی شمار چای سبز

خواص چای سبز به قدری بیشمار است که در یک عبارت می توان آن را درمان تمام بیماری ها و راهی برای زیبایی و تناسب اندام معرفی کرد.برای آشنایی با خواص بی شمار چای سبز در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

28 آبان 1400

راه هایی جهت برطرف بوی بد دهان

بوی بد دهان مسئله ای است که نه تنها آزار دهنده بوده، بلکه بسیار خجالت آور هم است. با این حال، در این مقاله راه کارهایی نشان داده شده که به شما در مقابله با این مشکل یاری خواهند کرد.

26 مهر 1400

چرا سیب در تغذیه بچه ها اهمیت ویژه ای دارد

تهران (پانا) - اگر نگران تغذیه و سلامتی کودکتان هستید حتماً سیب را در برنامه غذایی او بگنجانید. چون فواید زیادی برای بدن او دارد.

22 مهر 1400

برگ بو، معطر و ملکوتی

درخت برگ بو برای عطر و طعم غذاها و تهیه تاج(تاج گل) لورل در یونان قدیم و ترکیه مورد استفاده قرار می گرفت. تاج تهیه شده از برگ ها را به اسم جایزه به برندگان بازی ها می دادند. در گزارشی اشاره شده که به برندگان اولین مسابقات المپیک تاج لورل اهدا نموده اند....

18 مهر 1400

عاداتی که استخوان ها را ضعیف می کنند

افزایش سن تنها عامل بروز مسائل مفاصل نیست و عوامل بسیاری وجود دارد که تضعیف و بیماری های استخوانی را به همراه دارد.

25 شهریور 1400

صف بی سرانجام دارو

موتوری ها خوب فهمیده اند کجا بایستند، آنجایی که مردم دست خالی می مانند و مایوس و با لب و لوچه آویزان نسخه ها را می چپانند توی کیف و جیب و پوشه ها و راه کج می کنند سمت دیگر شهر.

26 مرداد 1400

22 ماده غذایی برای تقویت شیر مادر

خبرنگاران | سرویس مادر و کودک - شیردهی برای مادر و نوزاد مزایای بسیاری در پی دارد. بیشتر مادران شیر کافی برای تغذیه نوزاد فراوری می نمایند، اما در بعضی موارد شیر مادر کم و ناکافی است و موجب کاهش وزن گیری و تاخیر در رشد نوزاد می شود. در حالت ایده آل، روزانه...

25 اردیبهشت 1400

چند مدل تزیین آش دندونی به همراه عکس

آش دندونی برای سهیم شدن دیگران در شادی دندان درآوردن فرزندمان طبخ می گردد. از اینرو بهتر است آن را تزیین شده و زیبا عرضه کنیم. در این مطلب چند مدل تزیین آش دندونی توضیح داده می گردد که به سادگی قابل اجراست.

11 اسفند 1399

همه چیز درباره مراقبت های قبل و حین بارداری

خبرنگاران/خوزستان مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اهمیت مراقبت زود هنگام و منظم بارداری، گفت: توصیه می گردد اولین مراقبت در هفته های 6 تا 10 بارداری دریافت گردد؛ مراقبت زودهنگام و به موقع شانس داشتن حاملگی ایمن و نوزاد...

4 اسفند 1399

فرمول غذایی برای سفید کردن دندان ها

برای سفید کردن دندان های خود بدون استفاده از مواد شیمیایی می توانید نگاهی به روش هایی طبیعی تر داشته باشید. بعضی مواد غذایی می توانند به سفید شدن دندان های شما به روشی طبیعی یاری نمایند.

26 بهمن 1399

آسیب هایی که فقر آهن به بچه ها وارد می نماید

فقر آهن در بچه ها دبستانی می تواند سبب افزایش ابتلا به بیماری های عفونی، تنگی نفس، خستگی زودرس، کوتاه قدی، کاهش تمرکز و اختلال در یادگیری گردد.

24 آذر 1399

نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام شد

اقدامات بازگشایی خوابگاه ها و نحوه ارائه تغذیه برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام شد.

14 مرداد 1399
تعداد: (22)