اخبار اقتصادی

تسمه تایم ماشین و زمان تعویض آن

تسمه تایم ماشین قطعه ای مقرون به صرفه قیمت اما بسیار حیاتی است. در گزارش زیر از باورهای غلط راجع به زمان تعویض و بعلاوه برندهای پر فروش بازار مطلع شوید.

26 بهمن 1402

مبل شویی در ایام عید نوروز چگونه است؟

شستشوی مبل در ایام نوروز با توجه به این که ما ایرانی در این ایام رسم داریم که باید خانه تکانی انجام دهیم. شستشوی مبل در منل با توجه به این که یکی از کار هایی ایت که باید انجام شود. مبل ها نیز مانند هر وسیله ای دیگر باید در منزل شستشو شود تا خانه تکانی منزل...

12 بهمن 1402

برای خونه روشنی کادو چی بگیرم؟

خرید کادو برای خرید خانه یک رسم مجذوب کننده و دوست داشتنی است که در بین ایرانیان به شدت مرسوم است. این رسم با هدف سبک شدن بار خرید وسایل منزل انجام می گردد و البته گاهی اوقات هم می تواند باعث زحمت افراد گردد. به این علت که تصور کنید تمام افراد فامیل برای...

25 دی 1402

ثبت تصاویر خارق العاده از ماه به وسیله فضاپیمای هندی

کاوشگر چاندرایان 3 هندوستان قبل از فرود روی ماه طی چند روز آینده، تصاویر خارق العاده ای از این سیاره منتشر نموده است.

29 مرداد 1402

از حذف صندلی وسط تا خوابیدن روی تختخواب؛ ایده های نوآورانه هوانوردی

از کانسپت کابینی که صندلی وسط را کاملا از بین می برد تا طراحی شیک که کلاس تجاری هواپیما های تک راهرو را به سطح جدیدی می برد لیست نهایی جوایز کریستال کابین امسال میلادی نگاهی هیجان انگیز به آینده بالقوه هوانوردی ارائه می دهد.

27 اسفند 1401

رونق فروش متری مسکن در مرکز

بازار پیش فروش متراژهایی از یک آپارتمان به چند نفر در تهران گرم شده و این نوع معاملات عمدتا به وسیله تعاونی ها در منطقه 22 انجام می گردد. در این فرآیند افرادی که قادر به خرید شش دانگ یک آپارتمان نیستند، برای حفظ ارزش پول و سرمایه گذاری در بازار مسکن، سهام...

9 اسفند 1401

برای رزرو هتل چه مدارکی ضروری است؟

رزرو هتل یکی از اولین کارهایی است که قبل از برنامه ریزی برای یک سفر باید انجام دهید. این که کدام شهر یا کشور را برای سفر انتخاب نموده اید، تنها بخشی از کار است، در هر صورت شما باید یک مکان را برای اقامت خود در نظر بگیرید؛ خواه رزرو هتل باشد خواه رزرو یک...

18 بهمن 1401

امیرعبداللهیان: توسعه روابط با آمریکای لاتین دکترین سیاست خارجی ایران است

حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نشست مشترک با همتای نیکاراگوئه ای خود گفت: در چارچوب دکترین سیاست خارجی ایران نگاه به آمریکای لاتین مورد توجه جدی ما است. ما شاهد سرعت و توسعه مناسبات دو کشور ایران و نیکاراگوئه هستیم.

16 بهمن 1401

7 ویژگی که یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد

آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش ها در میکاپ صورت است و در آرایش چشم ریمل یکی از مهم ترین وظایف را دارد؛ مجذوب کننده تر کردن چشم ها و حالت دادن به آن ها. از آن جایی که چشم ها اعضای بسیار حساسی هستند، به همان اندازه هم انتخاب یک ریمل با کیفیت و استاندارد اهمیت...

29 دی 1401

13 علت عالی برای بازدید از دیدنی های نیوزلند

اخرین سفر من به نیوزلند چند ماه پیش بود، این دومین سفر من به این کشور می باشد. این کشور از زمان اخرین سفر من که مربوط به دهه 90 بود، تغییرات زیادی نموده است. در گذشته این کشور بسیار شلوغ و گران بود و بیشتر شهرها فضایی گرفته و کسل داشتند، ولی امروزه اینجا...

16 دی 1401

فایل های قرمزپوش بازار مسکن

بازار فروش آپارتمان های مسکونی تهران این روزها یک محدوده قرمز پوش دارد. فایل های قرمزپوش در بازار مسکن مرکز اغلب با قیمت های بیشتر از محدوده مورد انتظار عرضه شده اند و بعضی موتورهای جست وجوی ملکی که واجد قابلیت دسته بندی قیمتی فایل ها بر اساس وزن حدود...

17 آذر 1401

سلطان گواهینامه ایران کیست؟ ، این مرد فقط 38 سال دارد

مرد 38 ساله ای که در طول زندگیش همه کار نموده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت نموده است، از زندگی خود می گوید.

15 آذر 1401

عکس ، رونمایی پیکاپ غول پیکر چینی در ایران!

گجت نیوز نوشت: پیکاپ G9 در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 رونمایی شد. این پیکاپ غول پیکر نو بازار ایران نسخه چینی دوج رم 1500 محسوب می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

4 آذر 1401

بهبود سه شاخص اصلی مالی در استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه از بهبود سه شاخص اصلی مالی در استان اطلاع داد و گفت : نرخ بیکاری استان در سه فصل متوالی کاهشی بوده و به کمترین مقدار خود در هشت سال گذشته رسیده است.

18 آبان 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با موضوع فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز هدایت سریع و قابل اعتماد ارائه می نماید.

10 آبان 1401

دستکش هوشمندی که حس لامسه را بازسازی می نماید

محققان از توسعه سیستم رندرینگ لمسی پوشیدنی تازه خبر داده اند که می تواند حس های لمسی را با وضوح فضایی بالا و نرخ پاسخ سریع تقلید کند.

2 آبان 1401

ببینید ، جدیدترین محصول ایران خودرو ؛ جایگزین مجذوب کننده پژو 206 ، قیمت احتمالی و مشخصات TF21 ایران خودرو

TF21 ایران خودرو سه شنبه 26 مهر 1401 رسما از سوی این خودروساز داخلی رونمایی شد. تصاویر جایگزین خانواده پژو 206 و 207 ایران خودرو را ببینید.

28 مهر 1401

واگذاری 5 هزار معدن به مردم، سراب کاهش قیمت در بازار خودرو

صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.

17 مهر 1401

آذربایجان غربی جزء 10 استان برتر کشور در جمعیت دامی است

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: این استان با 500 هزار راس دام سنگین و پنج میلیون راس دام سبک به ترتیب در جایگاه پنجم و سوم کشور از لحاظ جمعیت دامی قرار گرفته است.

15 مهر 1401

درب خانه شریف بیرجند باز می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذار خانه شریف بیرجند در مورد باز شدن این خانه تا آخر مهر قول مساعد داده است.

10 مهر 1401
تعداد: (232)